Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 13:10 - Why go...
Автор: sunlit Категория: Други   
Прочетен: 1881 Коментари: 4 Гласове:
0



Тази сутрин отново имах възможността да спя до късно. Събуждам се, и се чувствам преродена. След депресията, през която преминах сравнително бързо, успях да подредя мислите си, да отговоря на въпроса "Защо?" и да осмисля всичко това. Сега се чувствам силна, изпълнена с нова енергия, гледайки единствено и само напред, а не живеейки в настоящето, но единствено и само с мисли за бъдещето. Усещам как с всяка следваща депресия ставам все по-силна и по-лесно преминавам през нея и това ме кара да се изпълня с оптимизъм. Разбрах, че вече не съм толкова крехка каквато бях, живота ме направи силна и борбена. Вече ги няма отчаянието и страха.
Гледам това клипче и се изпълвам с още повече енергия. Искам да съм героинята в клипа. Искам да изляза и да потанцувам навън и да гледам странните погледи на всички. Искам, искам, но нямам смелост да направя нещо такова, затова по добрия вариянт е просто да го гледам и да му се наслаждавам :) Насладете му се и вие! :)




Гласувай:
0



1. gibo - аз бях в такова състояние последните три седмици
12.09.2007 15:11
това ме накара да премисля много за живота си за отношенията с хората да търся нови пътища а и както се оказа живота ми не свърши лошото е че се сменяха настроенията и не знаех дали сам прав или не съм и сега не съм кои знае колко сигурен, но смятам, че всичко е за добро. просто в природата има баланс които не може да бъде нарушен след всичко лошо следва добро .... :) а сега се усмихни ето ти нещо хубаво: http://www.youtube.com/watch?v=GPdhSWY-tPk
цитирай
2. sunlit - gibo
12.09.2007 15:37
При мен съшо беше последните три седмици :) Ех, радвам се, че и ти си добре :)) Мда, накара ме да се усмихна с този линк :)
Благодаря много!
цитирай
3. arbi - това клипче показва само, че за в...
15.09.2007 23:34
това клипче показва само, че за всеки има по нещо на тази земя .. че за всеки има някой, койот чака някъде и само остава момента, в който ще се срещнат .... този клип ме накар да се разплача ... смесени чувства и вяра, че винаги може да е по-добре :)))
цитирай
4. sunlit - :)
16.09.2007 00:05
мда и трябва да бъдем това, което сме, защото в един момент ще се намери човек, който ще оцени всичко това и ще бъдем щастливи :)
Just be yourself!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunlit
Категория: Други
Прочетен: 25265
Постинги: 4
Коментари: 21
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930