Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 18:59 - What a feeling!
Автор: sunlit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1764 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.09.2007 14:28


Ах, цял ден ми е едно такова тъжно. Сънувах много тъжен сън и целия ми ден беше такъ. Просто си седях вкъщи и нищо не правих, единствено мислех, мислех и слушах музика. Каквото и да се опитам да направя не става. Опитах се да си направя салата и се порязах много дълбоко и сега съм с презързано пръстче и трудничко пиша. От няколко часа наблюдавам моето мило котенце, което усеща колко съм тъжна и забеляза моето порязано пръстче и се опита да ми помогне, после се сгуши в мен и м-р-рр и аз тоолкова силно го гушках, не можех да се сдържа, толкова е миличко. А сега просто го наблюдавам как сменя позите си докато спи, как мърда лапичките си и муцунката си. В момента явно сънува как гони някое мишле, защото изглежда доста неспокойна :) А в моята душа не спира да вали, опитвам се да се радвам, искам да изгрее слънчицето в моята душа...да се усмихна, да изляза и да се разходя в това хубаво време но нямам желание. А как ми се иска само...но не мога да го направя, трудно ми е да го направя, сякаш ме е страх да бъда отново щастлива и усмихната...
Слушам си тази песен и изпитвам едни такива смесени чувства на тъга и надежда, че всичко ще отмине...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katt - няма от какво да се страхуваш :)
25.09.2007 13:28
щастието и усмивките са хубави неща :)
позволи си ги :)

п.п. клипчето ти не се показва, защото след http:// трябва да сложиш www :)
цитирай
2. sunlit - :)
25.09.2007 14:30
Благодаря ти Кат :))) Гуш :)
цитирай
3. akasha85 - горе главата
03.10.2007 10:42
разтикай ги тия облаци от душата ти.........потърси щастието в малките неща,няма нищо по-успокояващо от едно мило коте :) аз винаги се успокоявам,когато гледам моя котарак-толкова са милички,когато се милват в теб и те изпълват с толкова оптимизъм :)

пусни слънцето да огрее душата ти,не се затваряй в себе си...........сложи розовите очила-светът е хубав!

поздрави! :)
цитирай
4. sunlit - @akasha85
03.10.2007 12:17
Благодаря ти много :) Мисля, че вече бурята отминава :))) И именно тези малките неща ми помогнаха да премина през нея! Трябва да им се наслаждаваме :) Ето, днес е един прекрасен слънчев ден и мисля да изляза, за да му се насладя, защото зимата е на път :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunlit
Категория: Други
Прочетен: 25276
Постинги: 4
Коментари: 21
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930